Thursday, March 5, 2009

"4 MAC..?"

fuh,hari yg memenatkan..ari ni mcm xpercaya dh genap umur aku 23 tahun.Cepat betul masa berlalu,aku dh makin meningkat dewasa.Lepas ni xleh dah aku wt prangai mcm budak2,tp aku tetap nk jd mcm budak2 jg..he3.Mesti comel kn?ape aku rasa ble umur dh capai angka 23 tahun..?Emm,sedih dan sebak kot.Maklum la lepas ni byk benda akan brubah...tp wlau ape pn,aku ucap mekasih la kt kwn2 yg wish n still ingat befday aku..hu3.

Aku harap persahabatan ni akan kekal sampai ble2,smpai beranak pinak. Mekasih gak kt geng2 Robin yg nyanyi lagu hepy befday mlm 2.Rasa terharu sangat2..Kat sape2 yg bg hadiah 2,saya akan simpan sampai ble2 hadiah 2.Tak sangka dpt gak hadiah wlaupn dh makin tua ni.Tapi 1 je yg wt aku rasa sedih ble org yg kta hrp2 xwish pn bfday kta kn..?xde hadiah pn xpe,bg aku..yg penting dia ingat je..

No comments:

Post a Comment