Saturday, April 11, 2009

ErTi SAHABAT

kawan...sahabat...teman...member...
Semua tu sangat penting dalam hidup aku. Tanpa mereka aku rasa hidup ni tak seindah hari-hari sebelumnya. Aku sanggup tinggalkan apa yang saja yang penting dalam hidup aku demi kawan (kecuali family la). Dah banyak kenangan lalu yang mengajar aku erti sebuah persahabatan, betapa peritnya dikhianati kawan sendiri, betapa sakitnya ditinggalkan kawan, betapa seksanya dipinggirkan dan betapa merananya dibiarkan sepi seorang diri. Aku tak nak perkara itu berulang lagi...bagi aku, biar aku menangis asal mereka bahagia. Bukan senang untuk mencari teman yang betul-betul teman, yang mampu menangis bersama-sama kala susah senang. Cukuplah peristiwa lalu hanya berlaku sekali dan aku takkan benarkan ianya berulang lagi.
Baru-baru ada sedikit konflik di antara kami disebabkan hanya sedikit salah faham. Mungkin kerna salah kami sendiri yang lupa untuk membajainya setelah sekian lama. Mujurlah kami ambil inisiatif untuk bertemu, bersemuka...berbincang dari hati ke hati. Aku syukur sangat, setelah meluahkan semua yang terbuku di hati selama beberapa minit..kami mampu menyelesaikannya.
Kepada IRA, MIZAH, TIEY, PEA, MUS..saya mintak maaf sangat2




No comments:

Post a Comment