Tuesday, February 10, 2009

KiSAH SEORANG AKU




Pangkal huruf nama aku tentunya
F,jadi disini ada serba sedikit tentang diri aku tapi bukan semuanya benar.Kalau nak tahu lebih lanjut lagi, tanyalah aku sendiri ye kawan2!!
F
Punya pendirian yang teguh, tidak mudah goyah dan keras kepala. Mereka juga sukar memaafkan. Tidak setia dan amat berhati-hati bila berbelanja.

Yang ni berdasarkan tarikh lahir aku

Anda sangat peka dan tradisional.
Anda sukakan arahan dan sesuatu yang rutin.
Anda hanya akan bertindak apabila faham sepenuhnya tentang apa yang sepatutnya Anda lakukan.
Anda suka bekerja keras dan sangguh melakukan sesuatu kerja secara sendirian.
Anda mudah tertarik dengan aktiviti luar dan merasai pertalian dengan alam sekitar.
Anda berupaya untuk bersabar, tekun dan adakala dianggap degil.


Kalau anda dilahirkan pada 4Hb, 13Hb, 22Hb, 31Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.4

Anda adalah seorang yang amat degil dan rajin. Mungkin anda akan menjauhkan orang lain daripada anda kerana kata-kata anda. Anda seorang yang bertimbang rasa akan masalah orang lain. Anda berbakat dalam penyelidikan dan seni. Anda akan membantu ahli keluarga atau kawan-kawan yang menghadapi masalah tanpa berfikir panjang. Anda kena berhati-hati dengan orang sekeliling anda kerana mereka mungkin akan mempergunakan anda. Kawan-kawan anda akan menghabiskan masa dan wang ringgit anda dan selepas itu menjauhi daripada anda apabila anda dah tak ada nilai buat mereka lagi. Walau bagaimanapun anda tetap seorang yang sabar


MAC*
Berpesonaliti menarik dan menawan.* Mudah didampingi.* Sangat pemalu dan pemendam rasa.* Sangat baik secara semulajadi, jujur pemurah dan mudah simpati.* Sangat sensitif pada perkataan yang dituturkan dan alam persekitaran.* Suka pada kedamaian.* Sangat peka pada orang lain.* Sesuai dengan kerjaya yang memberi khidmat kepada orang lain.* Tidak cepat marah dan sangat amanah.* Tahu membalas dan mengenang budi.* Pemerhatian dan penilaian yang sangat tajam.* Kecenderungan untuk berdendam jika tidak dikawal.* Suka berangan-angan.* Suka melancong.* Sangat manja dan suka diberi perhatian yang sangat tinggi.* Kelam kabut dalam memilih pasangan.* Suka dengan hiasan rumahtangga.* Punya bakat seni dalalm bidang muzik.* Kecenderungan pada benda yang istimewa dan baik.* Jangan terlalu mengikut selera atau perasaan dan tegas.

No comments:

Post a Comment