Wednesday, September 2, 2009

blurrr

Hari ni aku rasa ‘down’ sangat cz aku kena marah ngn seseorang..bencinya aku kat dia. Lepas ni tobat tak nak dah jumpa dan tengok muka dia. Bulan puasa ni memang la kita kena kawal kemarahan kita kan, tapi tak boleh tahan la. Rasa sangat benci, nak nangis pun ada juga..Bad day betul la. Fuh! Tak boleh nak luahkan macam mana rasa tu, hanya orang yang pernah rasa je akan tau betapa tak tahannya aku bila kena marah tu. Masa kena marah tu aku hanya mampu diam je, tahan perasaan dan tahan air mata nak keluar. Nasib baik aku mampu tahan air mata tu daripada jatuh, kalau tak malu dan mesti la tercabar ego aku..bila dah balik bilik, terhambur semua la air mata bernilai aku tu. Lepas bangun tidur dan roomate ajak borak baru la ok ckit emosi aku. Tak pe la, aku maafkan la orang yang marah aku tu sedangkan kesalahan aku tak ada la besar sangat sampai boleh memudaratkan sesiapa pun..

No comments:

Post a Comment